Letzter Tagebuch (4)
Filmy, které jsem viděl v kině:
Casper - první kino zážitek, co víc dodat
Hon na myš - vtipná šílenost viděna v letním kině
Sedm let v Tibetu - opět letní kino, ale tady už jsem se nechytal...
Mumie - můj snad první film s titulky
Pokémon: První film - dnes už trochu šílenost, ale kdo to tehdy nesledoval?
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu - neskutečný zážitek, díky těmto filmům má smysl chodit do kina.
Harry Potter a Kámen mudrců - jsem prostě dítě této generace, nemohl jsem vynechat.
Asterix a Obelix: Mise Kleopatra
Star Wars: Epizoda II - Klony útočí - moje první Star Wars v kině
Harry Potter a Tajemná komnata
Pán prstenů: Dvě věže - bitva o Helmův žleb, nepopsatelné...
Kruh - vážně síla to tehdy vidět
Cesta do fantazie - hezká japonská pohádka, jen trochu náročnější na pochopení...
Kill Bill - k tomuto filmu mám skvělou historku. Během scény, kdy Uma Thurman sedí v autě a snaží se pohnout palcem, se jeden chlap zvedl ze sedačky a řekl: "To je Amerika, na to se nedá dívat." Celé kino samozřejmě vybuchlo smíchy. :-D
Matrix Reloaded - opět neskutečná pecka, to se prostě musí vidět v kině
Hrdina - nemůžu si pomoct, ale já u toho hrozně trpěl...
Terminátor 3: Vzpoura strojů - na Arnoldovo "Budu řídit." jen tak nezapomenu.
Hledá se Nemo - jedna z mých nejoblíbenějších Pixarovek
Matrix Revolutions - poněkud slabší zakončení celé série
Spy Kids 3-D: Game Over - můj první 3D film, mělo to své mouchy...
Pán prstenů: Návrat krále - opět nepopsatelné finále...
Kill Bill 2- dost zklamání proti prvnímu dílu
Harry Potter a vězeň z Azkabanu - nejlepší a nejdospělejší díl :-)
Shrek 2 - můj oblíbený zlobr
Snowboarďáci - jako pro náctiletého to pro mě byla spolu s Rafťáky povinnost.
Star Wars: Epizoda III - Pomsta Sithů - film, na který se dlouho čekalo a splnil svá očekávání.
Madagaskar - kdo by tenhle zvířecí animák nemiloval?
Letopisy Narnie: Lev, čarodějnice a skříň
Piráti z Karibiku: Truhla mrtvého muže
Casino Royale - moje první kino bondovka
300: Bitva u Thermopyl - pokud kvůli tomuhle člověk nejde do kina, tak pak už nevím. This Is Sparta!
Edith Piaf - stejně jako u Carmen školní projekce a neskutečná nuda...
Piráti z Karibiku: Na konci světa
Transformers- moje první setkáni s těmito roboty a hned mě to chytlo.
Iron Man - kdo tehdy mohl tušit, kam až to dojde. ;-)
Indiana Jones a Království křišťálové lebky
Temný rytíř - tento film mě inspiroval k hodnocení na ČSFD, jinak samozřejmě skvělý zážitek.
VALL-I - nádherná pohádka o pípajícím robotovi
Tropická bouře - u tohoto filmu jsem se skvěle bavil, vynikající role Toma Cruise,
Kozí příběh - Pověsti staré Prahy
Star Trek - až tímto filmem jsem se dostal ke Star Treku.
Transformers: Pomsta poražených
Doba ledová 3: Úsvit dinosaurů
Harry Potter a Princ dvojí krve
Hanebný pancharti - neskutečná zábava, prostě Tarantino.
Paranormal Activity - tento film mě ani tak nevyděsil v kině jako po cestě domů...
Avatar - velmi silný zážitek, ani nevím, jak to popsat, vizuální skvost.
Prokletý ostrov - těžko říct, kdy jindy jsem z kina odcházel tak zmatený, super film.
Harry Potter a Relikvie smrti - část 1
Scott Pilgrim proti zbytku světa
127 hodin - z toho filmu se mi dělalo zle...
Sucker Punch - přemýšlím, jestli jsem se někdy v kině víc nudil.
Captain America: První Avenger
Kovbojové a vetřelci - to byla le blbost...
Občanský průkaz - snad poslední dobrý český film.
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna - ukázka totální ujetosti
Harry Potter a Relikvie smrti - část 2 -epické uzavření celé série
X-Men: První třída - tohle X-Meny znovu nakoplo.
Rychle a zběsile 5 - tímhle filmem si mě ta série získala.
Barbar Conan - hrozný přešlap...
Ocelová pěst - strhující snímek, robotovi jsem fandil.
Mission: Impossible - Ghost Protocol
Prci, prci, prcičky: Školní sraz - ani po letech neomrzí.
Prometheus - proč, Ridley?
Avengers - to, na co se všichni těšili se konečně stalo. Je třeba dodat něco víc?
Skyfall - vrchol všech bondovek
Atlas mraků - neskutečně komplexní podívaná
Hobit: Neočekávaná cesta - milý návrat do Středozemě
Nespoutaný Django - šílený Tarantino a můj první ČSFD komentář
Mládeži nepřístupno - neskutečně nevyvážený film
Nevědomí - parádní sci-fi Cruise
Iron Man 3 - prostě epický díl
Rychle a zběsile 6 - tank na dálnici a nekonečná ranvej
Muž z oceli - DC konečně proráží.
Wolverine - peklo v Tokiu
Gravitace - úžasná podívaná
Captain America: Návrat prvního Avengera - tenhle film mě totálně rozsekal...
Amazing Spider-Man 2 - audiovizuální nářez
X-Men: Budoucí minulost - dobře udělané cestování časem
Na hraně zítřka - neskutečně namakaná sci-fi s časovou smyčkou
Strážci Galaxie - Gunnova vesmírná šílenost
Sin City: Ženská, pro kterou bych vraždil
Interstellar - film viděn ve Slovinsku, přesto nepopsatelný zážitek...
Kingsman: Tajná služba - film nabitý akcí a hláškami
Šílený Max: Zběsilá cesta - neuvěřitelná podívaná a kino nálož!
Jurský svět - dinosauři jsou opět cool.
Ant-Man - komixová heist movie
Mission: Impossible - Národ grázlů - super film, ale nemůžu si odpustit vtipnou historku. Na film jsem měl jít původně s kamarádem, ale ten nakonec nedorazil, protože ho po cestě pokousal pes. :-O
Marťan - skvělá komedie z Marsu
Star Wars: Síla se probouzí - další velmi očekávaný díl
REVENANT Zmrtvýchvstání - dobrý film, ale je tam zbytečně moc Leova sípání.
Deadpool - přesně tohle komixové filmy potřebovaly, totální úlet.
Batman vs Superman: Úsvit spravedlnosti
Captain America: Občanská válka - další epická Marvelovka
Warcraft: První střet - pěkná herní adaptace
Buchty a klobásy - sprostá animovaná šílenost
Příchozí - výborná sci-fi, u které musí člověk dost přemýšlet.
Fantastická zvířata a kde je najít - místy to bylo utrpení...
LEGO® Batman film - byl jsem v sále asi nejstarší, ale skvěle jsem se bavil.
Logan: Wolverine - více než důstojné zakončení celé ságy
Wonder Woman - sympatická superhrdinka
Baby Driver - film skvěle sestříhaný na hudbu
Black Panther - komixovka z afrického prostředí
Ready Player One: Hra začíná - hezký film s herní tématikou
Jurský svět: Zánik říše - dinosauři s hororovou atmosférou
Fantastická zvířata: Grindelwaldovy zločiny
Avengers: Endgame - velkolepé zakončení všech Marvel filmů
Rychle a zběsile: Hobbs a Shaw
Tenkrát v Hollywoodu - Tarantino opět vykládá historii po svém.
Star Wars: Vzestup Skywalkera - neskutečné zprasení této úžasné ságy
Birds of Prey (Podivuhodná proměna Harley Quinn)
V síti - v sále byla až nečekaně dobrá atmosféra.
Tenet - Nolan nám opět motá hlavu.
Rychle a zběsile 9 - šílenost na kolech nekončí.
Black Widow - návrat Marvelu po dlouhé pauze.
Sebevražedný oddíl - James Gunnboduje i u DC!
Free Guy - Ryan Reynolds opět ve formě.
Shang-Chi Legenda o deseti prstenech - Marvel se vydává do Asie.
Není čas zemřít - Poslední Craig ve vrcholné formě.
Venom 2: Carnage přichází - Další Venom už není taková pecka...
Duna - Villeneuveho verze je dost jiná, ale určitě zajímavá.
Eternals - Marvel zkouší zase něco nového.
Spider-Man: Bez domova - Neskutečná nálož, prostě nejlepší Spider-Man.
Matrix Resurrections - Matrix dokázal poletech slušně navázat.
Krotitelé duchů: Odkaz - Legenda se po letech vrací.
Kingsman: První mise - Prequel trochu pokulhává...
Uncharted - Další videoherní adaptace, která má své mouchy.
Batman - Neskutečná palba a skvělý letošní start pro DC!
Vyšehrad: Fylm - Lavi se pochlapil.
Doctor Strange - Marvel mě opět odrovnal...
Top Gun: Maverick - Neskutečně napěchovaná letecká podívaná.
Jurský svět: Nadvláda - Lehké zklamání s dinosaury.
Thor: Láska jako hrom - Marvel opět boduje.
Bullet Train - Rádoby Deadpool ve vlaku...
Black Adam - Rock v DC komixu.
Black Panther: Wakanda nechť žije - Závěr 4. fáze a zároveň rozloučení se s Chadem...
Avatar: The Way of Water - Čekání na dalšího Avatara se vyplatilo.
Ant-Man a Wasp: Quantumania - Potřetí už to taková řacha není...
John Wick: Kapitola 4 - John Wick opět bojuje proti celému světu a náramně si to užívá.
Dungeons and Dragons: Čest zlodějů - Po dlouhé době dobrý fantasy film.
Strážci Galaxie: Volume 3 - Slušné vyvrcholení Gunnovy komixové trilogie.
Rychle a zběsile 10 - Nekonečná série o "autech" stále nekončí.
Spider-Man: Napříč paralelními světy - Neskutečný digitální nářez. :)
Flash - K animáku to má sice daleko, ale i tak slušná podívaná.
Mission: Impossible Odplata - První část - neskutečná změť kaskadérských kousků i za cenu přepálené stopáže.
Oppenheimer - mírné zklamání...
Barbie - Kupodivu to mělo i myšlenku.
Stvořitel - Poněkud zvláštní cyberpunk film z budoucnosti.
Napoleon - Ridley nám i na stará kolena dokazuje, že na to pořád má. :)
Aquaman a ztracené království - Ani toto pokračování nebylo špatné.
Duna: Část druhá - Villeneuve opět dokazuje svou genialitu.
Občanská válka - Poněkud netradiční pohled na toto téma. Trochu poukazuje na aktuální dění ve světě.
Království Planeta opic - Opičí sága mě pořád nepřestává bavit.