Neuestes Tagebuch (19)
Rok 2009
Prosinec - Avatar, vlastně to ani nic jiného být nemohlo, protože jsem u tohohle filmu seděl skoro 3 hodiny až bych se nudil. Přesto si dovolím ještě vypíchnout jeden film a to Společnost mrtvých básníků.
Listopad - Tenhle měsíc byl vypíchnul 3 filmy, První byl jako už to tak bývá sportovní, konečně jsem se dostal na Vzpomínku na titány, druhým byl horor, který rozšířil moje obzory, ukázal něco nového a hodně zaujal - Orphan. Přesto to na konci měsíce rozsekala romantická pohádka - Hvězdný prach, takhle dokonalej film jsem už dlouho neviděl
Říjen - Tak to bylo zase těsný - mezi hororama jsem konečně kouknul na Sirotčinec, trochu sci-fi bylo při Push, výborná byla zpověď Obchodníka se smrtí, oslovila mě i Zkažená mládež, ale nakonec se rozhodovalo mezi dvěma komediema, Prohrála ta kde bylo hrdinovi Znovu 17 a vítězem se proto stala ta s mým oblíbeným Marshallem - Kámoš k pohledání
Září - Jednoznačně (REC), po té co se mi líbila Karanténa, tak jsem musel vidět i originál, který byl podstatně lepší. Další super zážitek pro mě byl animák Vzhůru do oblak, který jsem viděl ve 3D.
Srpen - Filmem měsíce pro mě byl, už starej, ale mnou dosud neviděnej Trainspotting. Filmy o feťácích mě bavily vždycky a tahle legenda měla všechno včetně vynikající hudby.
Červenec - První prázdninovej měsíc se mi sice nejvíc líbil Góóól a Rain Man, ale jelikož už jsem je viděl dřív, tak by to nebylo fér, vyhrál Keith, krásná romantika.
Červen - V červnu jsem se pustil hlavně do sportovních filmů. Z těch se mi líbil jak The Express, Vítězové a poražení i Světla páteční noci. Hodně zvláštně na mě zapůsobil Donnie Darko, ale film měsíce pro mě byl už starší, ale přesto vynikající Věčný svit neposkvrněné mysli.
Květen - Tohle byl hodně náročnej měsíc, jednoznačný výherce se říct nedá. Nejvíc jsem se nabrečel u dojákuMarley a já. Vynikající byl Milionář z chatrče. Zajímavý byl i první film ve kterém mi nevadila Angelina Jolie a to Výměna. Bavil mě i karetní Oko bere, ale přesto budu muset za vítěze určit Eastwoodův počin - Gran Torino.
Duben - Stmívání- Tentokrát u mě zvítězila romantika o upírech, i když povedená byla i taneční Let´s Dance. Z českejch se mi líbilo melancholický vzpomínání při Sněženkách a machrech po 25 letech.
Březen - Karamazovi - Každému, kdo tento film neviděl, tak doporučuji co nejdříve tento nedostatek dohnat. Český film a tak skvělý.
Únor - Slepota - Neskutečně zajímavej film, kterej mě dostal vytvořením slepého světa (pozn. byl to v únoru boj, moje slabost pro sportovní filmy se potvrdila a dostal mne jak Coach Carter, tak iNikdy to nevzdávej. Stejně tak mohl trůn okupovat jeden ze dvojice hororů Funny Games USA nebo Karanténa.)
Leden - V Bruggách - Parádní filmek, se skvělým obsazením.