Neuestes Tagebuch (9)
Bilance roku 2015
Seriály, které jsem letos viděla a mohu je s klidem doporučit:
House of cards (3. řada)
Most (2. a 3. řada)
The Fall
Masters of sex (1. a 2. řada)
Hra o trůny (5. řada)
Gotham (1. řada)
Wallander (1., 2., 3. řada)
Temný případ (2. řada)
Motel Bates (3. řada)
Detektiv Varg Veum
Poldark
The Last Kingdom
Vikings (1. řada)
Z českých televizních seriálů:
Vraždy v kruhu
Labyrint
Nejsilnější filmy, které jsem letos viděla:
Soudce
Kód Enigmy
Láska
Babka
Den cvoka
Dítě 44
Billy Elliot
Kobry a užovky
Nae meori sogui jiugae
Domácí péče
Filmy, které jsem už kdysi viděla, ale zážitek byl stále zdrcující:
Biutiful
Prolomit vlny
Rozchod Nádera a Simin
Frida
O něco méně, ale přesto se mi líbily:
Pojedeme k moři
Líbánky
Zabijáci
Spáči
Sicario - nájemný vrah
Divoké historky
Poslední mlčení
Temné kouty
Severní blata
Fotograf
Viděl jsem ďábla
Who am I - žádný systém není bezpečný
Ne příliš dobré filmy, ale já vím, proč se mi líbily:) :
Pryč od pece
Faktótum
Burácení
Polski film
Dracula (s Lukem Evansem)
Avengers - Age of Ultron