Letzter Tagebuch (159)
Zhodnotenie kino-roka 2023
Už tradične pridávam moje Zhodnotenia kino-roka 2023.
JANUÁR/JANUARY/一月
xxx
FEBRUÁR/FEBRUARY/二月
The Killing of a Journalist = 4* (8/10)
MAREC/MARCH/三月
Scream 6 = 3,5* (7/10)
APRÍL/APRIL/四月
John Wick 4 = 4* (8/10)
Evil Dead Rise = 3,5* (7/10)
MÁJ/MAY/五月
Guardians of the Galaxy Vol. 3 = 4* (8/10)
Fast X = 3* (6/10)
JÚN/JUNE/六月
xxx
JÚL/JULY/七月
Mission: Impossible - Dead Reckoning Part One = 3* (6/10)
Oppenheimer = 3,5* (7/10)
AUGUST/AUGUST/八月
xxx
SEPTEMBER/SEPTEMBER/九月
xxx
OKTÓBER/OCTOBER/十月
The Creator = 3* (6/10)
NOVEMBER/NOVEMBER/十一月
xxx
DECEMBER/DECEMBER/十二月
xxx
---------------------------------------------------------------------------------
CELKOM: 9 návštev (kde sú tie časy 30+ návštev do roka, starnem :)
PRIEMERNÉ HODNOTENIE: 70% - 7/10 - 3,5*
NAJLEPŠÍ TOHTOROČNÝ KINO-ZÁŽITOK: John Wick 4
NAJHORŠÍ TOHTOROČNÝ KINO-ZÁŽITOK: tento rok vlastne ani nebol
Veľa dobrých filmov v roku 2024 praje všetkým CSFĎákom, maddy 马迪!